Leden 2009

Coulthard a Ecclestone o Alonsovi

31. ledna 2009 v 14:37 | Kat |  Fernando Alonso




"Z mého pohledu byl Fernando Alonso v roce 2008 s odstupem nejlepším pilotem F1. A to i napříč tomu, že jeho auto nebylo nejlepší," řekl britský jezdec David Coulthard, pro něhož byla právě tato sezona tou poslední.
"Neustále však tvrdě pracovala a nakonec se mu podařilo vybojovat dvě vítězství.Je to skvělý šampion, který svými úspěchy pořádně potáhl celý španělský motorsport."
Coulthard se rovněž zmínil o Španělsku. "Ve Španělsku jsem se vždy cítil velmi dobře, na tuto krajinu mám jen ty nejlepší vzpomínky. V roce 1994 jsem tu odjezdil mou první velkou cenu. Španělé prožívají motorsport velmi intenzivně. Kromě toho je skvělé i to, že země má hodně pěkných závodních tratí.

Šéf F1 Bernie Ecclestone vyjádřil sympatie k dvojnásobnému mistru světa.
"Fernando je jedním z nejlepších pilotů na světě, jednoduše už měl sedět ve Ferrari.

Vettel se chce od Webbera učit

30. ledna 2009 v 19:21 | Kat |  Sebastian Bourdais


Sebastian Vettel letos přešel ze stáje Toro Rosso do Red Bullu. Zde bude jeho týmovým kolegou Mark Webber. S tímto australským závodníkem se zatím moc nepoznal. Mark měl totiž menší nehodu.Pro Sebastiana bude nejprve důležité se od zkušenějšího kolegy učit.
"Mark je v tomthle byznisu už velmi dlouho a patří mezi nejlepší piloty. Má mnohem víc zkušeností než já a tak se od něho můžu hodně naučit. Na druhé straně samozřejmě platí, že ho chci porazit. Jinak by jsem sem nepřestoupil. Když chcete být nejlepší, tak musíte porážet každého. Je jedno, jesltli nosí červený, modrý nebo žlutý overal."
Hodně bude čekat od nového vozu, který bude představen začátkem února.
"Samozřejmě, že věřím, že to bude raketa. Adrian Newey je špičkový designer, ale F1 už dávno není závislá na jednom člověku. Je to týmový sport a když to nepochopíte, tak nemáte šanci.
Red Bullu bude dodávat motor Renault.
"Rozdíl, který představují motory, je ale menší než si lidé myslí. V každém případě bude o výmluvu méně." ukončil Vettel.

Modní policie

30. ledna 2009 v 17:05 | Kat |  Ankety
Kdo se nejlépe obléká? Formule 1 je nejen o sportu ale i o dalších věcech. Spousta jezdců je tvářemi různých značek.
Dneska jsem vybrala 5 jezdců na téma oblek, společenské oblečení. Tady jsou:
 

De la Rosa by chtěl do týmu Alonsa i Hamiltona

30. ledna 2009 v 16:45 | Kat |  Pedro de la Rosa
Pedro de la Rosa je dlouhodobý testovací jezdec týmu McLaren. Za svou kariéru odjel celkem 71 Velkých cen. Je mu 38 let a tak se čím dál víc blíží den, kdy dá formuli 1 své sbohem.


Statistiky F1 (10) - vítězství

30. ledna 2009 v 1:10 | Kat |  Rekordy
91krát triumfoval Michael Schumacher.
 

Nikdy nespokojený Robert Kubica

27. ledna 2009 v 21:50 | Kat |  Robert Kubica


Jak moc se změní závodění ve Formuli 1 v roce 2009 oproti minulé sezoně?
"Aerodynamika bude snížena asi o 40 nebo 50 procent, takže přítlak vozů bude mnohem nižší. Nicméně Formule 1 bude profitovat z mnohem většího mechanického přítlaku. Ale aerodynamika bude stále hrát důležitou roli. Očekávám docela velké rozdíly mezi vozy - zvláště na začátku sezony. Návrat slicků je jednou z nejlepších věcí, co se ve Formuli 1 stala za posledních pět nebo šest let. Domnívám se, že všichni piloti preferují slicky než drážkované obutí a jsou spokojeni. Nakonec se nám představí KERS jako hlavní změna. Nicméně momentálně je těžké předpovídat, jaký to bude mít vliv na jízdu."
Jaká je podle vás charakteristika dobrého pilota Formule 1?
"Zaprvé výkonnost - musíte být rychlý. Navíc je třeba rozumět technické stránce sportu a být schopen dát odezvu inženýrům. Také zkušenosti a práce s týmem jsou důležité věci. Je tu mnoho faktorů, aby někdo byl dobrým pilotem. Nicméně pokud bych měl vybrat jeden atribut, je to bezpochyby výkonnost."
Mimo Formuli 1 si rád zahrajete poker a snooker, ale také i bowling. Dá se to srovnat s Formulí 1?
"Nelze to srovnávat s Formulí 1, ale mám to rád. V mojí práci strávím mnoho času v akci, ve vysoké rychlosti a hluku. V kontrastu s tím je poker a bowling - u toho se uklidním. Nesmíte do toho dávat tolik úsilí. Zvláště když hraji bowling, mohu kompletně vypnout mozek a relaxovat. Během zimní pauzy jsem si dal několik turnajů. Mám několik kamarádů, kteří to hrají na velmi vysoké úrovni v Evropě. Opravdu si užívám hraní s nimi."
Co bylo vaším největším dosavadním úspěchem?
"Výhra v italském šampionátu motokár v roce 1998."
Jak se vypořádáváte s nezdary?
"Je to součástí života. Musíte si odnést pozitivní aspekty z vítězství, ale také i to pozitivní z prohry. Nezdar vás může mnohem posílit. Momentálně můžete profitovat mnohem více z proher než z úspěchů. Za léta svého života jsem se hodně naučil, když jsem nedosáhl na své cíle. V těchto časech jsem se stal silnější. Samozřejmě jsem si užíval dny, když všechno šlo krásně. Ale život je vždy o změnách - dříve nebo později musíte změnu znovu přijmout. Je důležité tyto obtíže překonat s dobrou náladou a poučit se z nich."
Co pro vás znamená rodina?
"Rodina je pro mě velmi důležitá. Moje rodina mi dala velkou podporu během mého začátku kariéry, ale také i mimo moji práci pilota. Je to jedna z nejdůležitějších věcí, pokud ne ta nejdůležitější."
Co pro vás znamená domov?
"Mnoho lidí, se kterými jsem se setkal, byli většinou Italové, protože dlouhou dobu jsem byl v Itálii. Takže chápu italskou mentalitu a celou Itálii. Nicméně já jsem na 100 procent Polák. Moje rodné město je Krakov a cítím se doma, jenom když jsem tam. Bohužel jsem v poslední době nebyl schopen strávit více času v Polsku kvůli velmi náročnému kalendáři."
Kdy je Robert Kubica spokojený?
"Nikdy."

Glock - jako ve Star Wars

27. ledna 2009 v 21:40 | Kat |  Timo Glock



  


Timo, vaše první sezona měla trochu smolný úvod, ale v druhé polovině roku jste se stal pravidelným sběračem bodů. Jaké jsou vaše cíle pro tento rok?
"Ano, od Maďarska to byla pro mě dobrá sezona. Od té doby jsem se dobře adaptoval na tým a přišlo v Budapešti podium a několik dalších dobrých pozic. Takže samozřejmě mým cílem bude, abych nasbíral více bohů než v mé první sezoně a získal alespoň jedno podium."
Velkou otázkou je v tomto roce použití KERSu. Jaký je váš názor?
"No, momentálně se na to těžko odpovídá, protože každý má s tím velmi málo zkušeností. Musíme si být jisti, že to bude maximálně bezpečné pro piloty a všechny chlapíky pracující okolo vozu. Nicméně jsou tu určitá očekávání - předjíždění by mělo být jednodušší, ale uvidíme. Podle našich testů, Jarno Trulli s tím jezdil bez jakéhokoli problému, takže momentálně nemáme žádný problém."
V kokpitu budou mít piloti mnoho práce - hýbaní s křídly a KERS …
"Letos bude kokpit bez pochyby velmi vybavené místo. Budou tu další volby, které udělají závodění mnohem zajímavější a s těmito extra tlačítky se budete cítit jako ve Star Wars."
Všechna ta nová pravidla a zařízení by měly přinést divákům lepší show. Myslíte si, že se tak stane?
"Já nejsem ve Formuli 1 příliš dlouho, moje nejlepší vzpomínky jsou na GP2. V GP2 - když jsem tam byl já - jsme hodně předjížděli. Ale když jsem mluvil s několika lidmi, kteří jezdí stále v GP2, říkali, že po představení nového vozu je to mnohem těžší. Vraťme se zpět do F1; podle mého mínění to bude jednodušší i díky slickům - ale doufejme, že to nebude velká změna."
Během sezony se nedá testovat a je tu méně závodů, piloti nebudou mít tolika práce. Jak využijete tento čas? Budete se nudit?
"Když si vezmu ten minulý rok, byl to jeden z nejtěžších ročníků v mé kariéře. Ze závodu se vracíte buď v neděli, nebo v pondělí a skočíte do letadla druhý den, abyste se zúčastnil dalšího testování. Dosud nemám žádné plány, jak ten přidaný volný čas využiji. Možná budu více pracovat mimo trať v Kolíně v naší továrně."
Loňský vůz neseděl vašemu jízdnímu stylu. Myslíte si, že letos bude vůz pro vás lepší?
"Když přijdete z GP2 a musíte se adaptovat na vůz F1 znamenáte to, že pokaždé procházíte fází sžití s vozem, takže to není lehké. Ale já jsem tvrdě pracoval s mými inženýry a v závěru sezony jsme našli cestu, jak přizpůsobit TF108, povedlo se nám to od Kanady. Těžko se říkají nějaké prognozy pro tento rok, takže nevidím žádnou spojitost s mým jízdním stylem vozu ´09. Navíc jsme zatím neměli dostatek testování."

Trulli očekává více akce na trati

27. ledna 2009 v 21:33 | Kat |  Jarno Trulli


Jarno, Toyota dokončila minulou sezonu na pátém místě, ale stále jste nevyhráli závod. Jaké jsou vaše cíle pro tento rok?
"No, bohužel jsme nebyli schopni dosáhnout na nejvyšší umístění na stupních vítězů, ale loni jsme neustále zlepšovali svoji výkonnost a s Timo Glockem to šlo ještě rychleji. Letos je náš cíl velmi jednoduchý: bojovat o nejlepší pozice, získat mnoho bodů a poohlédnout se po prvním vítězství."
Díky špatným povětrnostním podmínkám během testů jste nenabrali mnoho zkušeností s vozem TF109. V těch málo kolech, co jste odjeli v Portimau, máte jaké pocity?
"No, po několika kolech nemůžeme udělat konečný verdikt o novém voze, ale celkové pocity jsou takové, že do nové sezony budeme vstupovat velmi odhodlaní. Když se dostaneme do normálních testovacích podmínek - mnohem teplejší počasí - budeme vozu mnohem lépe rozumět. Takže bych řekl, že po testu v Bahrajnu na začátku února budeme schopni odpovědět na tyto otázky mnohem podrobněji."
Jste v čele asociace pilotů (GPDA), takže jaké je vaše stanovisko ohledně KERS? Je bezpečný pro všechny?
"My piloti o KERSu víme velmi málo. Ano, z několika incidentů víme, že je tu určité nebezpečí. Ale já jsem přesvědčen, že FIA se podívá na tento problém. V posledních dvou dnech jsem jel s KERSem a neměl jsem žádný problém, ale nejsou dostatečné pro to, abychom tomu dobře porozuměli. Takže uvidíme, co se stane při příštím testování."
Prezident Toyoty John Howett pronesl, že tým potřebuje silnou sezonu, jinak budoucnost Toyoty ve Formuli 1 je nejistá…
"Potřebujeme potěšit tým. Každý v Toyotě čelí těžkému momentu, který přišel, a musíme se předvést. Timo a já chceme vítězství a získat tolik dobrý pozic, jak jen to bude možné. Je nám jasné, že týmu musíme dát dobré výsledky a jsme plně odhodlání."
Jste jedním z nejzkušenějších pilotů na startovním roštu. Pomůže vám to se více adaptovat na nová pravidla v nadcházející sezoně?
"Zkušenosti vždy pomohou. Ale faktem je, že se musíme více zaměřit na zbývající zimní testy a ještě důležitější je, abychom byli dobří před Melbourne, protože během sezony nebude prostor, abychom radikálně věci otáčeli."
Všechny tyto věci - KERS, ovládání předního křídla atd. - by měly pomoci k předjíždění. Povede se to?
"Ovládání předního křídla pomůže, ale KERS je kompletně nová věc - pokud jej představíme. Je tu příliš málo času, abychom ho integrovali a nedostatek zkušeností, abychom mu plně rozuměli a věděli, jak pracuje. Musíme si být jistí, že bude bezpečný a spolehlivý a poté ho nasadíme, pokud bude přinášet výhodu. KERS je takový malý otazník."
Myslíte si, že změny pravidel udělají ze závodů větší show pro fanoušky?
"Cílem je mít lepší vůz než ostatní - já jsem si jist, že toho můžeme dosáhnout. Soukromě předpovídám, že uvidíme mnohem více akce na trati."
Hovořilo se také o novém formátu kvalifikace. Myslíte si, že kvalifikace by měla být mnohem zajímavější formát?
"Toto není otázka pro pilota. My se prostě musíme adaptovat na jakékoli změny a přijmout všechno, co je potřeba během závodního víkendu."

Statistiky F1 (9) - stupně vítězů

27. ledna 2009 v 3:15 | Kat |  Rekordy
Nejvíckrát si mohl užít na stupních vítězů Michael Schumacher.
 

Statistiky F1 (8) - na bodech

25. ledna 2009 v 8:40 | Kat |  Rekordy
Dnes se zaměříme na jezdce a jejich dokončených závodech na bodech.
  

Fernando trénoval se Sastrem

22. ledna 2009 v 19:07 | Kat |  Fernando Alonso


Fernando Alonso je vášnivým cyklistou a proto neváhal a přijal nabídku k tréninku s vítězem letošní Tour de France krajanem Carlosem Sastrem a jeho týmem Cervelo.
V úterý spolu trénovali na jihu Portugalska čtyři hodiny. Sastreho překvapila především Fernandova kondička.
"Společný trénink jsem si užil," říká Sastre. "Trochu jsme se poznali a čtyři hodiny tréninku nám padlo vhod. I moji kolegové z týmu se setkali s Fernandem velmi rádi. Musím říct, že úroveň jeho kondice je výborná a byl jsem překvapený, jaký dobrý byl na kole."
Není se co divit, Fernando je výborným cyklistou a pokud by mu nevišla F1 tak by v minulosti možná závodně jezdil na kole.

Alonso se těší na nové dobrodružství s Renaultem a je rád, že Nelson zůstal

22. ledna 2009 v 18:57 | Kat |  Fernando Alonso
Fernando Alonso věří, že v příštím roce opět zabojuje o titul.
  


Medaile v F1? Jezdcům se to moc nezamlouvá.

22. ledna 2009 v 18:35 | Kat |  Různé
Ecclestone chce prosadit do F1 nový systém. Bodový systém by byl zrušen a místo nich by se rozdávali medaile. Jezdcům se to však moc nelíbí.


Statistiky F1 (7) - nejvíce pole-position

22. ledna 2009 v 12:25 | Kat |  Rekordy
Nejvíce pole-position vybojoval Schumacher, ale jen těsně.




Novinky z Renaultu a rozhovor s Alonsem

20. ledna 2009 v 10:23 | Kat |  Renault
Renault představil svůj nový vůz a je jasné, že cílem nemůže být nic jiného než navázání na úspěšné roky 2005 a 2006.
  


Statistiky F1 (6) - nejrychlejší kola

19. ledna 2009 v 4:02 | Kat |  Rekordy
Kdo zajel nejvíce nejrychlejších kol závodu?


Zrudne Renault?

18. ledna 2009 v 21:33 | Kat |  Renault
Zítra spatří světlo světa nový Renault, s kterým bude Fernando Alonso bojovat o třetí titul mistra světa.






Fun F1 - videa pro zasmání

17. ledna 2009 v 17:33 | Kat |  Videa
Ohlédnutí za loňskou sezonou. Trochu drastické, ale pobavilo mě to.
 

Kluci z BMW - videa

17. ledna 2009 v 17:21 | Kat |  BMW
Konec tohohle videa stojí za to. Robert s Nickem to pěkně rozjedou :)




Massa podlehl Stonerovi

17. ledna 2009 v 12:20 | Kat |  Ferrari



Madonna di Campiglio se tento týden stal centrem Ferrari a Ducati (z MotoGP). Celé to totiž zaplatil sponzor obou značek Marlboro.
Akce zvaná Wroom vyvrcholila motokárovými závody na ledě. Zúčastnili se jí jak piloti Ferrari tak Ducati. Zvítězil Casey Stoner, jež v předposledním kole předjel vicemistra světa Massu.Třetí byl Nicky Hayden a pak Luca Badoer, Vittoriano Guareschi a Felipeho mladší bratr Edoardo.
Kimi Räikkonen se závodu kvůli nemoci nezúčastnil.
V Madonne di Campiglio se dokonce objevil i Bernie Ecclestone, protože jeho dcera Tamara pracovala pro Marlboro.

Problémy ve Ferrari - škaredé auto, nemocný Räikkönen

16. ledna 2009 v 22:47 | Kat |  Ferrari
Už několik dní je na světě nový model Ferrari pro rok 2009. Právě ten by měl vyhrát italské stáji titul.



Alonso má nového fanouška

16. ledna 2009 v 20:57 | Kat |  Různé



Delší dobu se vedou diskuze jestli Alonso půjde do Ferrari nebo ne. Teď se k tomu vyjádřil i sám Ecclestone, který by Fernanda rád viděl ve Ferrari.
"Fernando je nyní pravděpodobně nejlepším jezdcem na světě a já bych byl potěšen tím, pokud by startoval za Ferrari. Myslím si, že je rychlejší než Lewis, Felipe a jiní," řekl Ecclestone.


Novinky u McLarenu - nové auto, nový šéf, Kovalainen chce zabojovat o titul

16. ledna 2009 v 14:47 | Kat |  McLaren
McLaren dnes představil vůz, s kterým v nadcházející sezoně bude bojovat Kovalainen a Hamilton o titul mistra světa. Navíc Whitsmarsh se stal novým šéfem téhle stáje.


Velký rozhovor s Kimim o Ferrari, Massovi, Alonsovi a dalších zajímavostech

16. ledna 2009 v 14:21 | Kat |  Kimi Räikkönen
Rozhovor s Kimim o tom jaké to je na jeho planetě, o Schumim, Massovi, Alonsovi, o nových pravidel i o jeho odchodu z F1.
 



Statistiky F1 (5) - největší počet bodů

16. ledna 2009 v 6:25 | Kat |  Rekordy
Kdo měl nejvíce bodů ze všech? Zkuste hádat
 



Domenicali - rivality mezi piloty se nebojí

15. ledna 2009 v 14:27 | Kat |  Různé


"Loni jsme nepřišli ani o jeden bod z důvodu přístupu našich jezdců. Tým pracuje pro oba jezdce a pokud jim dokážeme dát konkurenceschopné auto, v což doufám, nebudeme mít uvnitř žádné psychologické tlaky," uvedl Domenicali.
Jako vždy by měli mít oba jezdci Ferrari možnost bojovat o titul mistra světa.
"Viděl jsem velmi odpočatého a motivovaného Felipeho Massu. V průběhu loňské sezóny hodně vyspěl. V uplynulých letech bylo jeho silnou stránkou, že si vždy věřil. Myslím, že je mentálně připraven a vyspělý, aby zvládl vnitřní i vnější tlak," řekl.
Kimi Räikkönen by zase měl odčinit letošní nezdar a zabojovat o titul.
"Kimi Räikkönen se nemůže dočkat, až se vrátí do vozu. Příležitost dostane v Portimau. Chce ukázat, že je znovu sám sebou, poté co prezident Montezemolo vtipkoval, že na konci sezóny jezdilo jeho dvojče. Kimi má obrovskou schopnost se od všeho odpoutat. To mu umožňuje necítit žádný vnější tlak," uvedl Domenicali.
Domenicali se opět vyjádřil na téma Ferrari a Alonso.
"Myslím, že je těžké cokoliv dodat k tomu, co bylo o této záležitosti řečeno. Naši jezdci mají podepsané smlouvy, i když prezident Montezemolo řekl ´počkejte a uvidíte.´ Fernando je skvělý jezdec, ale my jsme s našimi jezdci velmi spokojeni," dodal Domenicali.

Proč nebyl Schumi na Sennově pohřbu?

15. ledna 2009 v 14:21 | Kat |  Různé
Při VC San Marina 1994 spolu soupeřili o titul Senna a Schumacher. Bohužel se však tato velká cena zapsala do dějin F1 černým písmem. Zemřel během ní Senna. Schumacher, který ten rok vyhrál titul, mu na pohřeb nebyl. V televizi ZDF tak musel čelit otázkám na toto téma.


Webber: Jednou bude rychlejší jeden pak druhý

14. ledna 2009 v 13:14 | Kat |  Mark Webber


Webber vstoupí do příští sezony s novým parťákem. Nejmladší vítěz grand prix Vettel totiž změnil tým a od příští sezony bude jezdit stejně jako zkušenější Webber v Red Bullu.
"Papírově se zdá, že mě čeká nejsilnější kolega, jakého jsem kdy po svém boku měl. V roce 2008 absolvoval dobrou sezonu a to hlavně druhý půlrok. V tom prvním se mu až tak hodně nadařilo. Těšímse na něho. Na této úrovni se chcete měřit vždy s nejlepšími. Jsem rád, že ho Red Bull získal. Věřím, že společně nasbíráme pěknou kopu bodů. Když na sebe budeme navzájem tlačit, tka nám to může jen pomoct. Jednou bude rychlejší jeden pak druhý. Celkově by to ale mělo být velmi vyrovnané. Důležité je, aby jsme byli rychlí a dělali to nejlepší pro náš tým. Pro to tu přeci jsme."
Mark má však během přípravy menší problém. Stále totiž léčí zraněnou nohu.
"Já se tím netrápím. Neberu to tak, že Sebastian se připravuje a já ne. Vím, že do Melbourne budu připravený."

Dennis je očištěn

14. ledna 2009 v 13:06 | Kat |  Různé


Boland nedavno obvinil Dennise z diskriminace, teď se mu však omluvil a vše stáhl.

"Rozhodl jsem se stáhnout svoji žalobu proti panu Dennisovi a všem obviněným v tomto soudním případě."

"Upřímně se omlouvám panu Dennisovi, všem obviněným a také Southampotonskému zaměstnaneckému soudu za to, že jsem promarnil jejich čas kvůli tomu, co - jak si dnes uvědomuji - byla nepodložená obvinění."


"Především se omlouvám panu Dennisovi za to, že jsem uvedl, že je nebo byl rasistou nebo homofobikem a že kdy vyslovil nějaké poznámky nebo že dělal věci, které by naznačily, že něčím takovým je."

"Cítím hlubokou lítost kvůli nepříjemnostem, které jsem - jak si dnes uvědomuji - zbytečně způsobil jemu, jeho rodině a jeho kolegům."

"Na závěr uvádím, že vrátím automobil, který byl předmětem jednání oblastního soudu."

"Tuto záležitost teď považuji za uzavřenou a nepodniknu žádné další kroky, ani nebudu celou záležitost v budoucnosti nijak komentovat.


Statistiky F1 (4) - Pole position + vítězství

13. ledna 2009 v 7:00 | Kat |  Rekordy
Tentokrát se zaměříme na to, kdo v jeden závodní víkend získal jak pole - position tak vítězství.
 

Statistiky F1 (3) - Pole position, vítěství, nejrychlejší kolo

11. ledna 2009 v 10:00 | Kat |  Rekordy
Když jezdec během závodního víkendu posbírá pole position, nejrychlejší kolo a navíc přidá vítězství, tak má opravdu šťastý den.
 

Walker: Mistrem bude Kubica

10. ledna 2009 v 10:42 | Kat |  Různé
Walker tipuje na mistra světa 2009 Kubicu.


Různé fotky

9. ledna 2009 v 13:51 | Kat |  Různé


Kdo jel závod v den svých narozenin?

9. ledna 2009 v 13:32 | Kat |  Různé
Někdo na narozeniny slaví, někdo musí jít do práce. A to platí i o jezdcích F1.


Statistiky F1 (2) - Největší propad

9. ledna 2009 v 11:07 | Kat |  Rekordy
Minule jste se mohli dozvědět, kdo se nejvíce posunul na startovním poli. Dnes to bude naopak. Kdo se nejvíce propadl. Kdo byl na startu vysoko a v cíli pěkně dole. Ve statistikách jsou pouze ti jezdci, kteří dokončili závod.

  


Elisabetta Gregoraci

8. ledna 2009 v 13:46 | Kat |  Elisabetta Gregoraci
Manželka Flavia Briatoreho - Elisabetta Gregoraci